Contact Info / Websites

All 85 movie Reviews


FailBomb FailBomb

Rated 3 / 5 stars

Was Cool =)

It wasn't perfect but I can see this going somewhere with a bit of practice, my favorite part would probably be the first laser effect, and the way it reacted with the wall.


Flameviper responds:

I was kinda nervous about that at first. I originally had the lasers as black, the same color as everything else, which was confusing as hell, so I changed it.


Animator vs. Animation Animator vs. Animation

Rated 5 / 5 stars

My god...

I've been thinking about something like that forever, nice to see someone's done it! The animation wasn't that good, but the way it was done was awesome!



PICONJO: Sprite Christmas PICONJO: Sprite Christmas

Rated 5 / 5 stars

What, the, hell...

That was a Piconjo movie, and, it was good? *runs away screaming*



Say Something! Say Something!

Rated 5 / 5 stars

That was...

Plain awesome...



Light Show FBF Light Show FBF

Rated 5 / 5 stars

Nice movie...

But I'am as sure as hell I've seen it somewhere before, if you've stolen that god have mercy on you... =P


ElectricMoose responds:

Nope, I got the idea from something similiar, which is what you might be thinking of. Don't worry I didn't steal it. =D


Ragnarok - Guild Wars Ragnarok - Guild Wars

Rated 5 / 5 stars

Awesome movie...

But there was no Taekwon, Gunslinger or Ninja? =(

But yeah, completely awesome, should be front page material...



Morph Shorts 1 Morph Shorts 1

Rated 1 / 5 stars

Hmm..

I found it kinda boring... Sorry.. =P



Runescape Skills: Parody Runescape Skills: Parody

Rated 5 / 5 stars

...

Even though it wasn't too well animated... I'am giving it a 10, think your self lucky I'am in a good mood... =P


HarraH responds:

yes, im very glad, lol thanks for the great review!! =D


Tom VS Wade Tom VS Wade

Rated 0 / 5 stars

I Dunno....

It was too boring for me...


iPWNd responds:

Sure it wasn't the best, but a zero?


The Soldier Side The Soldier Side

Rated 0 / 5 stars

Pointless...

So I gave it a 0, had you of made an actually movie with those graphics I'd have fivened it...


Dead4 responds:

teeeheee

o wait

fuk you